Av med linda och börja belasta foten fullt idag!

Som jag har längtat... så stel och öm... men så skönt!  Tjuvstartat igår och satte på mig en sko för första gången på 6 veckor... fick inte på mig ngn annan sko än en converse oknuten (svullen som bara den ff)... inte bästa skon för foten heller men ändock fick jag gå i skor på båda fötterna! Lycka!  Är sjukskriven tills på söndag men idag har jag konstaterat att det inte kommer att gå att börja på måndag... 😕 men jag var ju förberedd på det iaf.  Kirurgen sa ju minst 8 veckor... Hoppas vårens första bakslag inte blir långvarigt så jag åtminstone kan vara lite ute... skidorna är ju slut så jag har inte ngt att titta på längre... Hem till gården är lite tradigt i längden... 😉 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0