Feber...

Idag skulle lillstumpan prova på Show kids dans...hon var inte på alerten alls och inte sig lik...visade sig när vi kom hem att hon hade feber...och nyss kräktes hon ner hela sängen...stackars liten...:-(
Hon gick på dagis idag och allt verkade ok...mycket märkligt, det enda hon klagade över på eftermiddagen var ont i halsen, men jag tänkte att det kan ju vara vad som helst...
Imorgon blir hon självklart hemma...
Jag hade tänkt att åka och stor handla lite men det får vi skjuta på då...

v.37 är det superfina extra tackgåvor till alla värdinnor... superfina! Det är kul med extra tackgåvor tycker jag...jag gillar att få ge bort en massa fina gåvor...

Vet inte hur jag ska göra med inskolning av lilleman till december nu när dom eventuellt ska sälja byggnaden där vi har våran förskola...det är såååå tråkigt att kommunen inte kan tänka lite långsiktigt och att barnen ska få flytta runt runt hela tiden...nu när vi äntligen har en JÄTTE fin förskola då dras mattan undan under fötterna på oss föräldrar, barn och inte minst de som arbetar på förskolan...
Jag blir så arg och ledsen...
Nu ska jag gå i säng ifall det blir en lång natt med fler kräkor...
Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0