Regn regn...ÖSregn...

Idag har det varit en inne dag...var på BVC för 1 års kontroll och 4 års kontroll...skönt med samma dag...fördel med barn som fyller under samma vecka...:-)
Meja fick göra ett syntest, hörseltest, väga och mäta sig...det gick JÄTTE bra...ville inte sitta i mitt knä när sköterskan frågade, ville inte att jag skulle hålla för ögat utan en lapp för istället...väldigt självständig var hon...vart lite förvånad faktiskt, hon har varit så försiktig det senaste året...Skönt att det gick bra!
Adrian fick väga och mäta sig...och så fick han en spruta...inte ett knyst sa han denna gång heller...vet inte vad han har för smärttröskel??? Har inte yppat ett pip vid någon av sprutorna...

Träffade S, W & I där, I hade också 1 års kontroll.
Efter BVC åkte vi till E, W & I och lekte lite...Meja har ju lekt med E & W senaste månaden "på låssas" hon har många fantasikompisar elr mina vänner som hon säger... :-)
Fick även veta av S att Tobo skola är såld!!!
VAD tänker kommunen med egentligen...kunde vi inte få ha en BRA förskola här i Tobo elr??? Blir sååååå ARG!!!
Ska ta tag i det imorgon iaf och ringa och ifråga sätta lite...GRRRRRRR........

Adrian sover och sover...han somnade i bilen på väg hem vid 14 tiden och sover nu med...Snart 2 timmar...regn ÄR sövande, han ligger ute i vagnen och har det gott...:-)


Ska börja med middagen nu tror jag...skala lite potatis...
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0