Dricker lite vin...

Öppnade just en vitvinsflaska...Idag har jag och E varit på Furuviksbrygga på Julbord med E:s jobb...mycket god mat...fortfarande mätt...:-) Fanns massor med olika fisk/sill/strömming/makrill mmsom jag gärna hade provat allihop...men magen sa stopp...skulle ha tagit med en "doggybag" :-)
Imorgon ska jag och barnen åka till min mormor och ta fram julsakerna...ja jag vet...en vecka för sent...men jag har inte riktigt haft tid...dygnet har bara 24 timmar inte 34...men men jag brukar ju säga Today not Tomorrow...men inte denna gång...:-)
Sedan hade jag tänkt att åka och titta på grannens dotter på julshow på TIRK...hoppas jag hinner det för Meja skulle tycka att det var jätteroligt! Hon behöver lite egen tid med mamma... Trotsfia!!!
Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0