En lååång vecka....slut i kroppen idag..

....men ganska nöjd...:-)
Veckan har varit intensiv med inskolning av lilleman på dagis...måndag morgon kl.9.00 började han...varit varje dag en liten stund, och han har varit helt slut...i onsdags sov han middag i 3 timmar...:-)
I Tisdags hade jag inskolning på eftermiddagen och då åkte jag och några utav "mina" mammor till Uppsala på en liten shopping tripp...fikade på Kardemumma på statsbiblioteket som supersöta Lovisa Triller sköter...:-) Pajerna rekommenderas!!! :-)
Köpte ett par julklappar till mina nära och kära...men när man åker tåg får man ju inte plats med några STORA klappar...jag är ju egentligen klar men man hittar alltid några fler av någon anledning...jag är hopplös när det gäller klappar...:-)
Här på väg hem...min lille huligan och Isac.
Här "mina" mammor...:-)

I Onsdags var det inskolning igen på förmiddagen och på eftermiddagen och kvällen var jag väldigt kreativ...:-)
Det vart inlagda rödbetor, pepparkaksdeg, pajdeg till torsdagens köttfärspaj som stod på matlistan...
I torsdags hade jag inskolning igen och då sov Adrian i 3 timmar...passade på att kavla ut lite pepparkakor då...köpte 4 st formar i Uppsala på tisdagen som kom väl till pass då...en älg, en katt, ett flygplan och en motorcykel...:-)
I torsdags
I onsdags

I fredags var det inskolning på förmiddagen, hem för lunch och sova middag...strök lucialinne och lockade håret på Meja under tiden för kl.15 var det lucia firande på Regnbågen...Adrian får vara med nästa år...
Igår hade jag genomgång av en startväska med en ny tjej som ska prova på jobbet med mig...Tupperware...
DET är GRATIS väska ända fram till nyår så ALLA som vill prova...PROVA NU! Tjäna pengar från 1 kronan du säljer för...:-)
På eftermiddagen igår var jag i Mocksbo och bakade Mocksbobröd med min underbara granne...:-) det var JÄTTE kul! Svårt men kul! Första kakorna vart varken runda eller jämna i tjocklek...men men...dom vart bättre och bättre...nästa år blir dom kanon! Hoppas vi! :-)


Idag är det leverans av Tupperware som gäller...så nu ska jag packa in barnen i bilen och åka...
HA EN TREVLIG LUCIA!!!!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0