Lunch för lilleman på dagis...

Idag hade Meja ett blodsockerfall när hon vaknade, kallsvettig, illamående, törstig, hjärtklappning och matt...lillstumpan...:-( Hon somnade ifrån kvällsfikat igår kväll...det straffade sig i morse...
När vi väl kom till dagis var alla på väg ut i snön...jag fick lämna och gå idag, Adrian vart ledsen när jag gick...:-( men det hade gått bra iaf...åt bra på lunchen och verkade helt ok när jag kom. Tog hem Meja då vid 12 eftersom vädret och väglaget inte var det roligaste idag...det har snöat och snöat och snöat och...halt som fasiken också...När vi kom hem la jag lilleman och Meja och jag började baka lussebulla...vi hann inte riktigt klart så lilleman fick vara med och knåda och pensla lite...
Här lite pyssel medans degen jäste...

Knåda knåda knåda...:-)

Lilleman ville också vara med...jätteduktig kille som penslar bullarna...:-)

Imorgon ska jag lämna barnen och Adrian ska sova på dagis...HUR ska det gå....????
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0