Snabb renovering del 3...

Äntligen klart!!! Hela tv rummet färdigt! Det vart NICE!!! :-) Nöjd med min målning...nog för att det tog tid iom min värk i händerna...men NU är det färdigt!





Hade Julstuga hemma ikväll...trevligt och mysigt med glögg, tilltugg och SJÄLVklart kaffe...i min nya kaffebryggare...som ÄNTLIGEN kommit...:-)
Imorgon blir det tvätt och städning av övervåningen....och troligtvis bakning som jag lovade Meja...
Vi åt lax idag till middag och ALLT tilllagade jag i min nya bästa kompis MICRO GOURMET från Tupperware. Allt i micron ca 25-30 minuter tog det och en komplett BRA ÄKTA måltid stod på bordet...:-)

Potatis, morötter, palsternacka och broccoli i nedre delen i micron ca 12 minuter.

Salladsblad under laxen i den över korgen så laxsaften inte kommer ner på potatisen...in tillsammans med den nedre delen i micron igen ca 15 minuter till...

VOILA!! Klart, gjorde en creme fraichesås med citronsaft och klippt dill i....mmmmums! :-)

Nu ska jag kolla CSI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0