Syjunta...eller godisjunta kanske...

Har haft "syjunta" här hemma ikväll...men vi syr inte...ikväll gjorde vi julgott, det vart, ischoklad, vit ischoklad med lime, wieener nougat, rischoklad, glöggtryffel....mmmm :-) Medans vi väntade på att allt skulle stelna så drack vi roséglögg och kex med en massa ost...mmmm :-) Imorgon ska jag till frissan...ska bli sååå skönt, jag tror håret ryker då...elr :-) inte helt men det blir kortare iaf! Sedan blir det nog en vända till Laxön för att köpa in lite lax till jul, sedan kommer det troligtvis kött...kommer det inte imorgon så blir det på onsdag... Då blir det knökfullt i frysen igen...måste göra köttbullar också...kanske kan "flörta" med mamma...:-)
Idag skulle min kära svärfar fyllt 64 år...exakt 3 månader sedan han gick bort...:-( Ett ljus har brunnit i fönstret hela dagen...Så länge vi minns så lever han!
Nu ska jag sätta mig i soffan efter att ha röjt upp efter julgodisäventyret!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0