Efterlyst

Kollar på Efterlyst och slutar aldrig förvånas...råna en 8 åring!!! Det är väl helt otroligt, hur kommer man på ngt dylikt...föräldrarna till rånarna...körde dom med fri uppfostran elr? Grrr blir så arg!

Imorgon ska jag åka till Östhammar och fotografera lilleman, hoppas på bra bilder...:-)
Sedan ska jag åka till stan och storhandla lite, hälsa på min farmor som ligger på sjukhus och gå på en föreläsning på Upplands museet mellan 19-21 så imorgon har jag schemat fullt...

Har gått igenom mitt förråd av fröer...dags med paprika, chili, jordgubbar och basilika nu...har sått penseer, lite dåligt vart det med dem, hälften grodde...lite tråkigt...
Dags att väcka upp alla pelargoner nere i källaren också...nästa vecka blir det gröna fingrar som gäller :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du också har börjat blogga, har jag en till blogg att läsa...

2009-02-25 @ 21:58:53
URL: http://tobotroll.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0