Sol, regn, mygg, sol, regn, mygg...

Ett jojoväder inte utav dess like...men mest irriterande är nog mygginvationen...inte ens när solen lyser så får man vara i fred...dom attakerar direkt! Adrian min lilleman ser ut att ha vattkoppor...prickar överallt stackarn... Var hos grannen på 35 års fest i lördags, trevligt! Men många mygg även där... Just nu har jag lite ångest över att mitt hus ser ut som det gör...har sååå mycket att göra, men orkar inte. Var nyss ut och rensade grusgången från ogräs...ett mindre roligt arbete...skulle behöva dra igenom huset ordentligt på insidan också...blää, ingen lust alls... Nu är det lunchdax för mig och barnen...har en liten grinig kille här som VÄGRADE sova middag på förmiddagen så nu är det dags med mat och ett nytt försök med sovning efter det... Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0