Sommar sommar...värme!!! NUUU!!!

Vill ha lång torka nu så alla ooolidligt jobbiga mygg försvinner...Går ju inte att vara ute...:-( Imorgon ska jag jobba om min lillskrutta är ok...har vissa dagar som börjar med illamående, ont i magen, benen, orkeslös och jag ser hur hjärtat slår igenom bröstkorgen... Läkaren säger att det kan bero på lågt blodsocker...vi har tagit en massa prover men dom har varit bra...men det kan bero på tillfälligt lågt blodsocker... Igår tog jag ett värde med svärmors apparat när detvar som det var och det visade 2,7...och det är ju lite väl lågt, så nu kvällsfikar vi precis innan hon ska gå isäng och hoppas verkligen på att det är det... Som mamma blir man ju sååå orolig! Lilleman är hos farmor och farfar när jag jobbar och det har gått bra...Min lilla "Skalman"...skulle kunna ställa klockan efter honom faktiskt...på både gott och ont! :-) Nu ska jag städa upp efter tromben spm gått i lekrummet...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0