Furuvik...ett stort äventyr...:-) både för stora och små...

Somnade med min prinsessa på soffan igår kväll...tror det var mer påfrestande för mig än henne igår med alla intryck...vi var ju på Furuvik, det var mycket uppskattat, vi flängde fram och tillbaka mellan djur och karuseller...kaffekoppar, masken, getterna, amazonas...som jag nog tror små killarna uppskattade mest... tjejerna vart lite rädda när båten åkte in i mörkret genom dimman...
Det jag uppskattade mest var matningen av shimpanserna....som vanligt står jag och lyssnar och blir varje år lika intresserad och imponerad av denna kvinna och hennes shimpanser... :-)
I år köpte jag årskort på Furuvik till mig och Meja så i år ska vi åka många gånger...
Ing-Marie...och hennes shimpanser på Furuvik

Kalemeler som min dotter säger...:-)

Idag är det lugnt, det var meningen att jag skulle till Österby för att sy en väst att ha till guideningarna men kvinnan som skulle hjälpa mig har blivit sjuk.
På em skulle vi till en kompis till min dotter och fira hennes 4 års dag, men både hon och hennes lillasyster hade feber...vad alla är sjuka nu helt plötsligt...hoppas vi klarar oss!!!
Nu ska jag lägga mig i hängmattan en stund tror jag...lilleman ska sova men det är lite trögt, vill inte...
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0