Midsommar över, snart är det Advent!!!

Regn regn regn...det vad var min midsommar kantades av iaf på midsommarafton..:-( Kvällen innan klädde vi midsommarstången som vanligt, denna gång i ösregn...jag och min dotter tog ett varmt bad när vi kom hem och åt oboy och smörgås....
På midsommarafton var det långa tights, kjol, linne, blus, kofta, jacka och stövlar som gällde istället för kjol, topp och sandaletter....:-( Nåja det öste iaf inte ner....
Min lilla prinsessa såg häst och vagn när vi kom fram och sa: - Jag vill åka mamma!!! Nu var det så att det inte var en stor vagn utan en liten, men jag frågade kusken och hon fick åka med på det villkor att jag också åkte med...jaha då var det bara att hoppa upp...



Som tur var fanns det bekanta som knäppte kort...:-)

På midsommardagen så var barnen hos farmor och farfar. Jag och sambon var bjudna över till grannarna och sedan bar det av till Lövstabruk...där jag för en gångs skull hade trevligt...kan ha varit för att jag inte var nykter...:-) Man måste ha lite alkohol i kropppen om Lövsta ska vara kul...:-)

Idag ska vi åka till Furuvik, jag och barnen och min kära granne och hennes barn, det ska bli kul... Kan hända att jag skriver lite om det ikväll eller imorgon...Tur att det är fint väder och enl yr.no (min nya favoritsida) så ska det vara strålande sol hela dagen i Furuvik! JIPPI!!! :-)
Nu ska jag ta en kaffe för att orka med dagen...Min lilleman vaknade kvart i 6 och tyckte att det var dags att gå upp då så det blir en lååång dag idag...
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0