Sommar vart är du?????

Mina älsklingar som lyser upp det grå vardagen med måååånga hyss....-)

Regn, kyla, blåst, kan det bli värre....troligtvis! :-( Nåväl. det är mysigt att tända en brasa och krypa ner under filten med laptopen också...:-) Måste se det positiva i det hela...eller vänta nu var jag inte riktigt ärlig! JAG VILL HA SOL, VÄRME, OCH UNDEBARA DAGAR UTAN SNÅLBLÅST!!! Brasor och filt borde höra hösten till...
Jag borde verkligen gå isäng...lilleman - morgonpigge rackare vaknade kvart i 3 inatt...fick välling, men tyckte sedan att han skulle vara vaken...vid kvart över 5 somnade han om till 7...jag kände mig överkörd när jag vaknade...
Har ett berg av tvätt att ta itu med imorgon...skulle bli upphåll vad jag förstår iaf imorgon...kanske kan hänga ut tvätten då för omväxlings skull...
Nej, LYFT NU RÖVEN OCH GÅ UPP TILL SÄNGEN SANDRA!!!
Okej då...
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0