Långhelg över...imorgon måndag...

I torsdags var det 4 års kalas, fredags bar det av till Grisslehamn och Hotell Havsbaden bara jag och sambon åkte, fick det i 30 års present av min familj. Svit med fönster upp i tak, havsutsikt, jacuzzi, balkong...champange, choklad...mys mys...:-)  Jätteskönt att komma bort, barnen var hos min lillasyster...som låg bakom hela presenten. Får nog börja spara till hennes 30 års present snart...:-) Fick en helkroppsinpackning - Aroma Mosaic Flow...mycket skönt, god mat , god dryck och bara vara känslan...:-)
Idag´har det varit 4 års kalas igen, och grillning hos svärföräldrarna, vildsvin vart det!
Nu ska jag krypa ner under täcket...godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0