Borelia...

Jag har varit på  Akademiska och fått veta av en proffessor där att jag till 99% har ngt som kallas kronisk borelia...:-( Har tagit olika prover på blod och hud som jag får svar på inom ett par tre veckor...men mycket har fallit på plats nu...varför jag är så trött och orkeslös, varför jag har värk i hela kroppen som vandrar runt, varför jag inte har någon kraft i händer och armar längre...:-(

På http://www.1177.se/artikel.asp?CategoryID=25416  finns mer information om borelia och alla som blir fästingbitna var uppmärksamma på vad som häner efteråt med eran kropp och LYSSNA på signaler...

Jag har haft borelia mellan 15-4 år enligt proffessorn...eftersom mina hudförändringar började för 4 år sedan...hoppas att det bara handlar om 4 år så man har en liten chans att bli återställd... Sökte igår kväll på borelia och vart ganska uppskrämd av det jag läste...men nu måste jag se positivt på det och tro/hoppas på det bästa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0