Gävle/Valbo tripp

Idag har jag och barnen varit på heldags utflykt till Valbo köpcentrum och Fjärran Höjder tillsammans med P, T & A...mycket trevligt...
Vi åkte till badet sent, vilket resulterade att Erich och M också hann bada med oss...sedan som avslutning vart det MAX...båda barnen somnade direkt i bilen på väg hem...kl var då 20 över 7 så...det vart verkligen en heldag...
Jag shoppade nya skor och ett par nya jeans...båda skrek på mig där dom stod/hängde...HÄR ÄR VI...!!! :-)
Mycket nöjd med köpet...sedan shoppade jag lite på IKEA...självklart...Valbos Ikea är så litet dock så det går så fort...
Köpte en tröja till Erich och underkläder till Meja...lilleman fick ingenting han...:-( men men det kom H&M leverans i fredags och där var det till honom så det går ingen nöd på honom inte...
Nu ska jag faktiskt hör och häpna...hoppa i lopplådan...Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0