Köttbullar a la Broddby...

Idag vart det stortillverkning av köttbullar...:-)




KLART!!!

Idag har jag varit hos vetrinären med min hund på förmiddagen, hon har fått vaccin och en ny tid för att ta bort tandsten...gamlan luktar inte tårta i munnen...
På eftermiddagen var vi i Tierp och barnen och sambon fick vaccin mot bacon febern...jag fick igår...ont som sjutton i armen idag...men själva sticket kändes inte alls...
Min lillskrutta var helt hysterisk...jättejobbigt! :-(
Nu hoppas vi att det inte blir några biverkningar...
Bakade en ny variant av matbröd idag med vetemjöl, rågsikt och sirap nu ikväll...supergott med en ostskiva på fortfarande varmt...mmmmmums!
Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Maritza

Duktig tjej!!! Ser så gott ut!!

2009-11-26 @ 22:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0