Ont i händerna...grrr

Har haft ont i händerna så förb....idag till och från...:-( Det är som JÄTTE tandvärk...ilar...:-(
Jag har försökt att sy gardiner idag meddessa händer...jag är fortfarande inte klar...men det har inte bara berott på händerna utan min totala intellegens befrielse när det gäller sömmnad...
Först gick symaskinsnålen av...bytte...och då funkade inte maskinen....ngn rem hade hoppat av, Erich fixade...jag fortsatte...SYTRÅDEN gick av...grrrr...mitt tålamod börjar tryta...fortsatte...klar på ena sidan trodde jag...HÖR VAG JAG GJORT: Jag hade fållat åt fel håll!!! GRRRRR...klippte bort, nålade igen, sydde...tråden gick av 2 gånger till innan den ena kappan var klar...kappa nr. 2 är nu nålad men den syr jag nog imorgon...mina händer strejkar och likaså mitt huvud...
Imorgon är det tjejkväll i Örbyhus, ska packa och göra iordning till den imorgon....
Nu ska jag gå isäng...natt natt

Kommentarer
Postat av: Maritza

Ja du precis som mamma hon är heller inte sams med symaskinshelvetet!!!!

2009-11-29 @ 23:36:40
Postat av: Linda

Du måste ju ändå ha lite tålamod som fortsatte!!!!!

Jag hade nog överlåtit syandet till Jonny....

2009-11-30 @ 08:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0