Snabb renovering...del 2

Jaha...nu var ena halvan av vardagsrummet så gott som klart...skönt! Det vart JÄTTE fint med min nya hylla...:-)
Idag köpte vi en ny tv till hyllan också eftersom det visade sig att möbler designade i nutid INTE är anpassade för tjocktv!!! Våran hade hängt utanför med ca. 15-20 cm...:-(
Nåja...det blev fint iaf...
ARRRRHHHH!!! Det går inte att ladda upp bilder av ngn anledning...Ni får använda fantasin...
Imorgon ska jag ta svinsprutan...och på tisdag ska resten av familjen ta...hoppas på 0 biverkningar...
Adrian hostar fortfarande väldig mycket på nätterna...snorig som få också...:-(
Imorgon ska jag lämna kläder till kvinnojouren i Tierp...har rensat bort ALLA bebis kläder nu...med sorg i hjärtat...:-( Men de kommer till nytta iaf...vanligtvis skulle jag sälja på Tradera iaf lite men orken tryter som ni vet och därför så ger jag bort allt iaf...ska nog rensa lite leksaker också en sväng imorgon fm...
Återkommer med bilder på renoveringen och ommöbleringen...
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0