Sova middag...

Det är inte lätt att vara liten och ska sova i ett ständigt byggprojekt...och det spelar inte ngn roll att man som mamma säger...schhhhh...nej...det låter iaf som man är på väg genom taket och ut genom väggen...men men...jag vet att det nog troligtvis är min pappa som står för det mesta av dunkandet...han är expert på att låta illa...Adrian har sovit i 45 minuter och ligger nu och tittar och är klarvaken...skulle väl behöva sova i minst 30-45 minuter till...nu blir det KAOS på eftermiddagen och i kväll kommer han vilja sova redan kl 18...grrrrrr..... Jag som hade hoppats på lite egen tid en stund kunde och "skita" i det blå skåpet...


Ska laga storkok på kalops idag tänkte jag och hade en liten idé om att börja nu i lugn och ro...men det blir med ngn hängades i byxan iaf... Ikväll ska mamma vara barnvakt och jag & Erich ska ta och åka på bio...det var...ja...jag kommer inte ens ihåg vad vi såg på bio sist...så länge sedan var det... Jag får troligtvis lägga Adrian innan vi åker för han kommer som sagt vilja sova redan vid 18... Nu ska jag koka kaffe tror jag...huvudet börjar kännas...:-) Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0