Trött....som vanligt...

Sitter och glor på tvn...känner mig orkeslös...dagarna går och går men jag ser inte mycket mening med dem längre...det känns tomt och ihåligt...vad håller man på med allt för??? Man har saker att göra här hemma...damma, diska, tvätta, laga mat...det rullar ju på av ren auotomatik men med mindre "glädje" när det är klart... Man har saker att göra på jobbet...telefontider, skicka in vitanalys, jobba på hemtjänsten har jag ju börjat med också igen...visserligen bara lite på helger... Man har saker att göra med vänner...ibland känner jag mig social och under tiden jag är social så funderar jag varför jag inte är hemma med min familj istället??? Ibland känner jag mig asocial helt och hållet och skulle helst vilja lägga mig och gå i ide som björnar...bara sova sova sova...jag är så trött... Ska hämta på dagis vid 2 sedan ska vi upp till skogen...prästen kommer och pratar lite angående begravningen...jobbigt... Glöm aldrig att säga till alla som betyder något för dig ATT dom betyder något för dig...det kan vara sista gången...:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0