Feber...igen...

Nu var det Adrians tur då...igår kväll hade han nästan 39...:-( stackars lilleman...glad idag iaf, lite extra trött bara så jag trodde väl att det skulle gå över men nu ikväll har han 38 igen...
Var en sväng till Tierp och hämtade mina stövlar idag, klackat om dem hos skomakarn där...så nu håller dom en stund igen...:-)
Idag vart det Faijitas till middag, det var länge sedan....såååå gott och båda barnen åt jättebra!
Nu sitter Meja och fikar här bredvid, lite oboy och kex. Den lilla busan har ingen hörsel alls nu...struntar fullkomligt vad jag säger och det är så drygt! Ibland känner jag för att skrika rakt ut i frustration!!! Ställa sig på trappen ute så man inte skrämmer lilleman, men då funderar väl grannarna...:-)

Lille huliganen...river ut allt på 2 röda...:-)


Bad innan sänggående...

Imorgon skulle vi åka till Furuvik...MEN dementa Sandra har förlagt biljetterna som jag hämtat ut på kommunals kontor...GRRRRRR....
Har letat febrilt i flera dagar...men som en vän sa: de dyker upp för sent...troligtvis gör dom det...nu känns det iaf ganska hopplöst! :-(
Blir väl till att måla imorgon istället...GUD va kul...NOT!!! Men behövligt om det ska bli ngn panel på våran nya takkupa ngn gång!!!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0