Magsjuka...:-(

Sambon och lill prinsessan har kräkts...:-( Jag har en illamående känsla i magen...inbillning eller kräka på g?? Ja det återstår att se... Tittat på kort mycket tidigare idag...min underbara svärfar finns inte mer och jag kommer aldrig att få prata, se och krama om honom...en klump i magen av sorg, en tanke om varför livet är så orättvist! En annan tanke som hjälper mig när det känns som värst är: Är man en god hjärtad medmänniska som aldrig gör någon illa varken människa eller djur - med andra ord, en ängel så behöver Gud hjälp utav denna ängel tidigare än vad som är vanligt! Det finns en större mening med livet och världen...det finns "hjälpare" jag tror min svärfar var menad till något större...han var färdig här! MEN han fattas mig så fruktansvärt!!! Jag är ego och vill ha honom här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0