Tråkväder...

Idag känns det som hösten är här...det är relativt varmt men det blåser, regnar och är grått...Nu är det låååångt kvar till våren och nästa sommar...måste försöka komma iväg utomlands i vinter annars överlever jag nog inte kylan... Dessvärre går ju alla pengar till huset just nu...men så är det och ha hus som inte är nybyggt och klart...det kostar...
Snart är takkupan ok iaf...håller på att måla panelen nu så vi kan ju hoppas att den kommer upp innan oktober iaf...
Känner mig yr idag, det svartnar för ögonen hela tiden när jag reser mig upp...irri...:-(
Kanske höst deprission som kommer smygandes...

Meja har haft feber två gånger på ca en vecka...men nu är hon ok igen...märkligt. I helgen var hon med mormor och Amsa till Särna...och vart lite bortskämd då...fick ett par vantar, ett par söta strumpor, en ny fleecejacka, ett par fleece byxor och en docka...hon hade köpt presenter till mamma och pappa också, för hon var ju på semester...:-) En varsin sten formad som ett hjärta där det stod : Världens bästa mamma och Världens bästa pappa...dessa stenar skulle ligga på våra nattuksbord så vi skulle se dem direkt när vi vaknade...GULLUNGE!!!:-)

Här vid frukostbordet i Särna med Amsa!

I måndags hade jag Lingon & blåbär visning här hemma...oj vad mycket fint det fanns i den här kollektionen...jättemycket! Hoppas verkligen dom fortsätter på denna bana nu...:-)
Man får lysa upp den gråa vardagen med fina kläder, ljus i mängder, göra om lite hemma och kaffe rep med vänner...:-)
Nu ska jag gå ner i tvättstugan en sväng...
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0