Helg jobb...:(

Hade väldigt gärna varit ledig i helgen....:( Min kära vän fyller år idag och jag har ingen möjlighet att fira henne...:( HAPPY B DAY Virre!
Här Lisa och Virre hemma hos mig tidigt en morgon i mars ;)

Jag har delad tur idag och imorgon förmiddag...sedan är jag ledig mån och tisdag, det ska bli skönt för denna vecka har varit låååång var ledig i tisdags men då hade jag så mycket att ta igen hemma...

På måndag kväll är det förskoleråd igen, det sista innan sommaren, sedan boxpass med grannkärringen...;)
Har börjat att röja i växthuset, skulle vilja ha stenlagt golv där istället för jordbäddarna, enklare att odla i krukor om ngn växt får mögel eller ngt annat tråkigt så är det bara att ta ur den växten istället för att byta ut all jord varje år...Får se om jag får ngn hjälp med det...klarar det ju inte direkt själv att flytta på växthuset och jämna till marken och lägga plattor tyvärr...då pajar nog min lilla rygg:(
Nu ska jag söva lilleman, sambon drog iväg för att försöka hitta material till en grind till grindhålet som Adrian GÄRNA springer ut igenom...:( Livsfarligt!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0