Julafton närmar sig....

....idag har jag, barnen och mami varit i Idre...på väg dit emellan Särna oc Idre var det 35 minus...i Idre var det 32 när vi klev ur...tur att mami har sprillans ny bil med diselvärmare...:)
Just nu sitter jag här och dricker en Irish coffee och lyssnar på Spotify : Robyn – Indestructible (Original Mix) såååå bra!
Lillasyster, svåger och lillebror är på väg upp nu, imorgon kommer sambon...idag har vi gjort 2 sillar till och köttbullarna...imorgon ska jag göra stekt inlagd strömming....såååå gott...är nog bara jag som gillar det, men jag vill ha den iaf...från början är det mormor som alltid gjorde den....hon gjorde också alltid räkomelett på julen...det har jag nog inte ätit sedan hon lagade mat förut...och det var länge sedan nu...
Nu ska jag nog "skåpäta" lite...hungrig...Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0