LEEEEEDIIIIG!!!!!

Jobbar nästa pass den 11 januari....:) Låt tiden gå saaaaktaaaa...är sååå trött...
Förra helgen var jag med mamma i Stockholm och vilade, var på Skansen, gick på spökvandring i Gamla stan, drack Irish coffee för att värma kroppen...och tårna...:) Sov ut tills jag vaknade...frukosten serverades på Sjöfartshotellet ända tills kl.11....:)

Julbord ifrån Hälsingland på 1880-talet

Julmarknad på Skansen
På en resturang/bar i gamla stan
Där värmde vi oss med en Irish coffee.

Storkyrkobrinken 3 - här växte min mormor upp, på andra eller tredje våningen...mamma kom inte ihåg...
Spökvandring/stadsvandring i gamla stan

Här fick våran guide en släng av pesten...

 Trånga trappgränd som gränden hette förut, där skedde många "olyckor" mord...

Lucia på Regnbågen i måndags...

Tipp tapp tipp tapp...

Lilla pepparkaksgubben som inte ville vara med...satt i mammas knä istället...

Nu ska jag fixa mellis till barnen och kaffe till mig...
Bye!





Kommentarer
Postat av: Ida

Njut av din ledighet =)

2010-12-19 @ 18:12:13
URL: http://jagedenjage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0