Sjukgymnast del 2

....idag sa sjukgymnasten till mig direkt när jag satt mig ner PÅ kanten av stolen...:-Ryggstödet på stolarna här är faktiskt ganska sköna...:) Ja...jag har faktiskt tänkt på att sitta på stolen ordentligt och på det lilla sättet ge min kropp vila/återhämtning...men det krävs tydligen en MASSA övning på att vila...
Nu ska jag verkligen öva i helgen, ska alldeles snart ta tåget med mamma till Stockholm och Sjöfartshotellet för att bara vara och ha en helg med 0 måsten...:) SKÖNT! TACK mamma för den julklappen!!!
Förra söndagen hade Tirk julshow, vi spelade upp Flickorna på KlitteTirk och red till Maria Hallengrens låt om Sport! http://www.hallengren.se/maria/musik/jag-har-aldrig-platsat.mp3
Alla var utklädda till olika sporter...Jättekul! En ballerina, en simmerska, en tennisspelare, en judoklädd, en hockey...och så jag med crosskläder...:)





Maskeradhoppning vanns av Bananer i pyjamas...


Minivoltige...dalmatiner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0