Snö snö snö...

....räcker nu...läste att det skulle komma mer imorgon...:( Blääh!
Pyssel för eftermiddagen...örhängen av papper...prinsessans pysselskrin kom igår...:)

Min lilla prinsessa Meja!

Hade kort dag idag...tack och lov, mina händer tar kål på mig...värker hela tiden...:( Det är inget fel på dig...nej nej...MEN VARFÖR gör det ont då?
Var hos sjukgymnast igår i ett team som jag har fått börja gå till - ett multi smärt team - där sjukgymnast, psykolog och läkare arbetar tillsammans...har ni hört! Dom komminuserar med varann...tror jag...:) Hoppas ngt gott kommer ur detta iaf...
Skulle börja med att finna tid för återhämtning...små korta återhämtningar som är viktiga även om dom är korta...ett exempel...jag satt på yttersta kanten av stolen när jag träffade sjukgymnasten (det gör jag jämt, speciellt vid måltider, då man får resa sig i snitt 7-10 ggr/måltid) och då påpekade han det...att sitta på stolen ordentligt gör att man slappnar av och får lite återhämtning...Så svarade jag att jag måste börja tänka mer på det...då svarade han: -Nej, inte måste, du ska inte ha fler måsten utan du ska göra det för att du vill!!!! Så sa han också att vissa måsten MÅSTE man göra...vissa måsten SKAPAR man...och det är de som du inte ska känna är ett måste utan det väljs bort för din egen hälsas skull...
Klokt...
Nu ett måste jag MÅSTE göra - middag!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kloka ord från sjukgymnasten - han måste vara klok ;)

Har de det teamet i Tierp?

Kram

2010-12-02 @ 16:17:01
URL: http://jagedenjage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0