Lååång vecka...

Fredagsmyyyyssss...med ostbågar och Let´s dance blir det om 15 min med lillskruttan...Adrian sover och jag är HELT slut så jag somnar troligt snart...veckan är inte slut heller...7-12 och 15-22 imorgon...sedan ledig söndag iaf...from påsk ska jag börja jobba på för fullt...ekonomin tillåter inte mig att gå hemma längre...bara att inse faktum och jobba på...:(
Adrian har slutat med välling...skönt på sätt och vis...på andra sätt är det mindre bra...den innehåller ju allt han behöver som tex när han är sjuk...nåja...han klarar sig på annat också, Meja slutade ju med vällning vid 1½ hon också...
Det är lite kul...när jag frågar Adrian nu: -Vill du ha välling? Då ruskar han på huvudet för fullt...:) så ikväll satt båda barnen i köket och kvällsfikade, jag tror att Meja tyckte det var mysigt att få fika sällskap...
Nu ropade Meja: Let´s dance börjar mamma...:)
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0