Box ikväll...

Adrian har feber idag, han har varit smågnällig ända sedan svinspruta nr 2 och igår kväll fick han feber....:( Jag har 4 dagars vecka denna vecka...självklart! Men trot elr ej...Erich är hemma iaf imorgon...:)
Igår gick Meja ut före övriga familjen när vi skulle åka iväg, vi hörde henne stå och skrika och Erich öppnade dörrren och frågade varför hon skrek...svaret:
-Jag pratar med farfar. (det är ju långt till himlen så hon måste ju skrika så han hör)
Förra veckan frågade hon om inte farfar skulle komma tillbaka snart? Nej det gör han tyvärr inte svarade jag...lite fundering och sedan sa hon:
-Men vem ska jag fiska med då då??? Farfar och Meja fiskade jättemycket i somras...
Här Mejas första fångst med farfar

Här på väg hem med första fångsten...

Det funderas nog väldigt mycket i det lilla 4 åriga huvudet...
Ikväll ska jag iväg med P och boxas lite på Aktivera...ska bli kul!
Imorgon blir jag 30+...:) Nåja....man blir inte äldre än man gör sig...:)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0