Förkyld...grrr

Börjar bli väldigt förkyld...dundertäppt i näsan...elr däsan som jag säger just nu...
Imorgon är det röd dag och jag ska åka till Valbo på fm på årsträff med Tupperware...efter det tänkte jag ta vara på mitt besök i de krokarna och åka till köpcentret med stort V!!! :-) ...om nu inte min förkylning blir värre...
Har lämnat in min mobiltelefon för service...den hänger sig och vissa knappar fungerar inte alls...tröttsamt...
Just nu är det -20 ute och nyss när jag satte i nyckeln för att låsa innefrån var låset frostigt....brrrr....nog för att det är bättre med snö och minus än slask och plus i januari men det kan väl vara någon måtta på kylan...
Nu lite tv tid...bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0