Hej mitt vinterland...

Aj...skottade snö för att underlätta för Erich när han kommer hem...det är lättare att skotta i dagsljus tänkte jag...ajajaj....som vanligt får man ont i ryggen...grrr...
Adrian och Meja är på dagis idag också...igår hämtade jag lite tidigare då Adrian varken ätit eller druckit...men än så länge har dom inte ringt och lunchen borde vara över nu...han sover troligtvis just nu min lilla busunge...
Ikväll börjar Let´s dance...det ska jag och lillprinsessan titta på...förra säsongen när Magnus Samuelsson var Odjuret och Annika var Belle var Meja helt lyrisk...:-)
Idag var det bara 13,3 minus när jag körde barnen till dagis...konstigt hur man helt plötsligt tycker att 13,3 INTE är så kallt! Jag frös inte ens...:-) Komiskt!
Nu ska jag ta en java...själv utan ngn att skvallra med...(underförstått...sluta jobba så j...la mycket P) ;-)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0