Jobba kväll...

Nu bär det snart iväg till jobbet...har haft en lugn hemma dag med barnen och känner mig ganska nöjd med veckan som varit. Onsdag morgon kl.06.35 var jag på dagis för att lämna barnen...helt otroligt att vi var i tid!!! Det trodde jag inte...
Jobbat 2 dagpass mellan 7-12 och kväll idag... Det har gått bra och min värk är ganska lugn just nu...skönt!

När jag talade om för Meja att hon skulle äta frukost på dagis så tittade hon på mig och sa:-VA! Hon har inte börjat så tidigt på 2 år och kommer nog inte ihåg det heller...:-) Hon är ju en liten sömntuta (som mamma) :-) så jag trodde att hon skulle vara trög att få igång i onsdags morse...kvart över fem vaknade hon och sa: -Ska vi åka och äta frukost på dagis nu? :-) Underbara unge...
Adrian gråter varje gång jag går ifrån honom...JÄTTEjobbigt! I onsdags hade han ramlat ner från soffan och störtblödit från båda näsborrarna...:-( såg ut som han gått en rond med Mike Tyson...alldeles svälld på näsan också...stackarn! Han klättrar ju som en liten apa...men har ingen som helst kontroll på VAR har har kroppen, vilket resulterar i några fall per dag!

Städade källaren igår kväll...började halv nio och var klar vid tolv...Jobbigt, men NICE när det äntligen var klart!
Adrians rum går sakta framåt...igår kväll var Fredde och AnnLo här och hjälpte oss sätta upp väv i taket...så nu ska det slipas lite, målas tak och beställas tapet och färg till väggarna...KANSKE EVENTUELLT att det blir klart innan våren...;-)

Nu iväg till jobbet...BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0