Jul och nyår avklarat...

Det var som vi befarade...jobbigt men det gick...skanaden av Olov är stor...först hans födelsedag den 21, sedan jul och nyår...:-( Svärmor har det jobbigt...
Vi firade här hemma och det var skönt på vissa sätt och jobbigt på andra, vi har ju varit här sedan vi skaffade barn alla år utom ett då vi var i Särna...nu fattades någon som alltid varit med...tanken aldrig mer är tung...det kommer som över en som en blixt...igår när jag stod och diskade så kom jag på just det: ALDRIG mer och tårarna började falla precis som nu...


Min lilla lillebror har lyckats med det klantiga att bryta foten...så hans tolvslag spenderades i Särna sjukstuga...för att sedan åka vidare till Mora lasarett och bli opererad...illa illa...så där ligger han nu...MEN det var förra året det hände...NU HOPPAS vi på att 2010 har något bra att ge oss...för ÄRLIGT 2009 hade jag gärna hoppat över...


Den 19 januari ska jag till neurologmottagningen i Uppsala, så får vi se om dom kan hjälpa mig...jag tycker att det känns bättre dock, kommer inte lika ofta sådan IL värk som tidigare...men det har ju alltid gått i omgångar...JUST nu känns det OK med undantag för mina svaga händer...


Firade Nyår här hemma också...barnen var MYCKET tappra, Meja höll ut längst...20 över 1 somnade hon...blir kanske som mamma...nattuggla! :-)

Här kommer några bilder från slutet av 2009










JULDAGEN, Meja med sin hund Lexie


Nyårsafton




Mixer dags...:-)


Tappra Alx och Meja..här är klockan fem över ett...10 respektive 15 minuter senare sov dom två också...


Skål!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ni ser ut att ha haft en mysig jul & nyår trots saknaden efter Olov.

De första högtiderna blir lite tuffare att ta sig igenom.... Novalie frågade häromdagen efter sin farfar och ville ringa till honom - svårt att finna ett bra svar på det..... "Du får ringa till honom i drömmen"!

Kram!!

2010-01-02 @ 16:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0