Vinter vinter...

Nu börjar vardagen igen....elr egentligen har vi en "söndag" kvar...på onsdag, jag börjar jobba den 13 januari så jag har några lediga dagar kvar. Igår hade jag kära grannens dotter Tilde här hela dagen, Meja och hon var ute i två timmar och åkte skidor, Tilde agerade skidlärare...Meja var tapper...hon ramlade och ramlade....men bara skrattade och skrattade...:-)






Upp och ner för backen i två timmar skullejag inte orka...:-)

Helt sanslöst va med snö det är nu...det har i princip snöat i 3 dagar hela tiden... här kommer lite mer bilder...




Detta är min utsikt från mitt köksfönster just nu...mysigt på vissa sätt...:-) men tur att det är varmt inne...:-)
Nu ska jag lägga mig i soffan under filten och glo på burken...
Bye
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0