Semesterdag 4 slut...

Idag har jag klippt av mig håret...såååå skönt!
Drack kaffe på förmiddagen med "grannkärringens" sambo idag...det gick inte direkt lika mycket kaffe åt av någon konstig anledning...:) Sedan på eftermiddagen drack jag kaffe hemma hos "grannkärringen" återigen utan att stora mängder kaffe gick åt...inte heller lika mycket skvaller averkades...:) MEN när glassbilen kom och vi gick ut och handlade lite glass frågade tjejen som körde bilen om vi har konstiga grannar...??? Nja?? svarade vi...då hade tydligen det gått någon karl naken uppe på någon grusväg uppe mot Bennarby/Elsarby....????:) Stackars tjejen hade blivit lite rädd sa hon och skyndat sig därifrån...hjärnorna i mitt och Magnus huvud snurrade på rätt bra när vi försökte komma på vem det kunde vara...utan resultat dock...:)
Imorgon ska jag faktiskt jobba på min semester...men det regnar på rätt bra så det gör inget...ska sitta i Bruno Liljefors ateljen mellan 12-16...
Det blåser JÄTTEmycket ute nu och regnar av och till...TRÅKVÄDER! SOOOOOLLL NUUUU!!!
Det känns faktiskt som om det vore höst redan...känns långt borta med att åka och bada något mer iaf...:( Nu ska jag lägga lilleman och göra kvällsfika till Meja...Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0