Snart är sommaren slut...:(

26 juli...helt otroligt! Det var Örbyhusdagen nyss... Midsommar, 30 årsfest, Bröllop...allt har passerat hur fort som helst...NU har jag äntligen semester...känns som det var en evighet till nu för 4 veckor sedan, snart har mina 4veckor passerat och det börjar falla gula löv till marken...

Jag har tagit min första semesterdag med ro iallafall trot eller ej...:) Bara varit hemma och inte gjort mycket...jo...plockat och plockat och lagat mat, diskat...tjafsat med barnen...:) Allt det där vanliga...MEN när Adrian sov middag lade jag mig i hängmattan och läste en bok jag påbörjade igår: nu vill jag sjunga dig milda sånger av Linda Olsson...fick den av min kära granne Lisa när jag fyllde år och hon sa att det var en "sträckläsar" bok och det var det verkligen...är på sidan 197 redan och jag ska nog ta och krypa ner snart och läsa några sidor till...

Imorgon ska jag och barnen åka ner till Örbyhusbadet OM det är fint väder...har inte varit och badat där sedan Meja var som Adrian...det var alltså 3 år sedan, men Meja har tjatat så nu gav jag med mig...

Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0