Adrian kräkts...

Dagen började med att Adrian kräktes ner hela sängen inkl. mig som låg bredvid...:( Duschade honom och mig själv, klädde på oss och gick in och la oss igen...hann inte mer än lägga oss så kräktes han igen...:( Stackars liten...han vart helt matt och slut så jag lindade in honom i en handduk och la honom på min arm i sängen igen...då somnade han om i ca 45minuter, ulkade lite sedare men inga mer kräkor på hela dagen, hoppas det inte var ngn slags magsjuka för jag har ingen lust med magsjuka på midsommar direkt...:(
Barnen hade en väldigt långsam start på dagen så dom kollade på tv på övervåningen länge, jag hann städa hela övervåningen på förmiddagen...skönt att få det gjort...
Skulle verkligen behöva storhandla men det kan jag ju inte släpa iväg barnen på om det var magsjuka som Adrian hade...
Jobbar delad tur på midsommar plus förmiddagen på midsommardagen...så det där med att hinna handla och laga lite midsommarmat blir nog dessvärre lidande pga tidsbrist! Tråkigt!
Ryggen har värkt hela veckan och jag känner mig mer trött än vanligt igen, händerna värker så jag håller på att bli tokig...är det någon som har reservdelar till en 31 årig trasig 2 barns mamma???
Nu soffläge!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0