Örbyhusdagen...

Regnade bort helt på dagen i år...förra året fick Adrian "solsting"...Jag och Adrian var kvar hemma och förberedde för den "årliga" grillningen...det var år 6 i rad nu som vi har grillning här hemma...:) Kul!
Fixar såsen till köttet...

Marinera köttet var kul...

Kvällen var mindre regnig och mycket lyckad...:)

Igår var vi på 5-kamp på Gammel gården...alla i Hemtjänsten i Tierps Kommun...Mitt lag vann...självklart! ;) Vandringspokalen är just nu i Örbyhus!
Imorgon är jag ledig...sååå skönt! Ska plantera om plantor och städa vardagsrummet då...
Nu ska jag göra grillspett till grillning på dagis...åka till Mia och hämta blommor också...MYCKET nu...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0