Sniglarna anfaller.....

Jobbat kväll ikväll...sitter nu och försöker varva ner lite...Härom kvällen regnade det och jag var ute och pysslade lite i växthuset...MÖRDARSNIGLAR...i mitt växthus...:( Dom är sååå äckliga...förra året såg jag en på hela sommaren...nu har jag halverat minst 20 med spaden senaste dagarna...
Imorgon fyller min mormor 93 år och jag har inte tid att åka till henne...:( Känns inte ngt bra, visserligen var jag där i lördags men hon fyller ju imorgon...Den här veckan har varit helt otroligt än så länge...6 stycken på jobbet har legat i magsjuka från i måndags...än så länge har inga fler insjuknat, men idag på personalmöten var vi 6 stycken plus sköterskorna...så vi är halverad styrka just nu...
Den här veckan är lång för mina små...varje dag på dagis...visserligen inte 5 heldagar men iallafall...
Nu ska jag lägga huvudet på kudden...Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0