Kroppen värker...:(

Igår kväll när jag skulle sova värkte vänster armbåge och vänster handled...:( Det var så j--la olidligt att jag inte kunde somna, somnade väl ca 2 timmar senare...skulle upp och jobba extra idag också...hade inte ont när jag åkte till jobbet iaf. Däremot så värker hela kroppen nu och har gjort det hela eftermiddagen...:( Varför ska kroppen strejka så förb....at....?
Meja har slagit sig om näsan...alldeles blå och svullen...krockade med sin kompis när dom åkte spark...Nu ligger båda barnen i sina sängar i sina rum....ja, ni läste rätt...i sina rum, Adrian sover ÄNTLIGEN i sitt rum...bilder kommer snart på rummet...ska till lite möbler och gardiner...
Skulle behöva komma iväg till IKEA...:) Det skulle muntra upp lite...:) Om en stund ska jag inta soffläge och kolla in Johan Falk...:)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0