Ledig vecka...

...elr det beror på hur man ser det....varit ledig på dagarna, men haft massor kvällstid, och för den delen...dagarna har kantats av städ städ städ....ligger så lååångt efter och med lilleman huligan runt benen som drar fram mer än jag hinner plocka undan så är det ganska energi krävande...igår var jag i Tierp och skickade iväg min vagn...med lite sorg...men men jag får ju bra betalt....ska kolla runt på blocket efter en annan tänkte jag först...
Idag är det fullspäckat schema....baka, städa, fira...sambon fyller år idag...

I helgen var jag i Malmö på seminar med Tupperware...skönt med hotellfrukost och att äta middag i lugn och ro...men sent...vi åt efterrätten och kaffet vid kvart i tolv!!! Men gott var det, elr hur låter:
Prosciutto crudo med örtsallad, rostade pinjenötter & balsamicoreduktion till förrätt.
Cocnacsflamberad oxfilé med rostade rotfrukter, calvadossky & potatiskaka till varmrätt.
Vit chokladpannacotta med havtornskub & lakriktsflarn till efterrätt.
Vi hade konferans och galamiddag på Hilton i Malmö, våren var i Malmö, uteserveringarna var i full fart med gasolvärmare utställda...:) Energigivande, även fast man inte sov så många timmar natten mellan lördag och söndag...jag och min sister in crime Carina var ju uppe till sist som vanligt...:)

SOlen skiner här nu...men jag ska vara inne och baka...:( Nu ska jag lägga Adrian...BYE!

Kommentarer
Postat av: Stina

Grattis till vagnförsäljning! Säg till om du vill ha hjälp att hitta något annat!! Kram Stina

2010-03-12 @ 08:11:33
Postat av: Sandra

Tack Stina...kanske behöver lite råd...;) Kram

2010-03-12 @ 09:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0