Sista lediga veckan...

Japp...nu väntar allvaret...:( Börjar 79 procent from måndag...jobbar mån,tis,ons,torsd, fred och söndag nästa vecka...sedan mån,tis,on,och torsd...1 dag ledig på nästan 2 veckor blir det...
I veckan var jag och barnen med kära grannkärringen och hennes barn i Stockholm på Junibacken...roligt samtidigt som det var jobbigt...:) Många små krypin som små huliganer kröp in i...som dessutom inte har riktigt koll på kroppen så nervösa mamsen var ju "tvungen" att vara med i alla små utrymmen...Adrian ramlade innan han ens fått av sig jackan och fick ett jättejack på insidan av överläppen...:( redan där sattes min "nervösnivå" i obalans...Här lite bilder:

Konditori

Sagotorget...med flyg...

Pepparkaksbak på golvet i Villa Villerkulla

Stora klossar - en stor HIT!

Adrian sprang och sprang och sprang och s...

Sångstunden var uppskattad...:)

Nu ska jag ställa om alla klockor så slipper jag glömma det i morgon bitti...
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0