Sjukdom kantat hela veckan...

Meja har haft feber och riktig hemsk hosta...men nu så....barnen gick på dagis i torsdags, igår var vi lediga...
Jag sålde min vagn förra veckan, så igår var jag till Alunda och köpte en vagn...den var ute för 1500kr men när jag kom fram var den så smutsig så jag bjöd 1200kr och fick den för det...så nu har Adrian fått en Emmaljunga, Meja hade Emmaljunga hela tiden och jag var mycket nöjd med dem...
Idag håller jag på och röjer på övervåningen igen...nu inne i lilla rummet...den snedskrubben är fylld med kartonger...men inte nu längre...är inte klar än,men snart så ska den vara tom så jag kan ställa dit resväskor och annat man inte använder så ofta...
Ont i huvudet har jag nu känner jag...brist på kaffe...:) NU JAVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0