Snö och snålblåst...sol och värme KOM!

Så j---la kallt det blåser idag...trodde jag skulle blåsa bort när barnen och jag var ute i förmiddags...just nu sitter Meja och ser på en film, Adrian sover och jag ska skala potatis så det är klart...ledig idag och imorgon...har MASSOR att göra...ett hus på 180kvm och källare tar sin lilla tid...plus att barn hängandes i benen inte underlättar...MEN det är nästan så jag känner att jag får mer gjort när jag jobbar...man får mer gjort när man har mycket att göra av ngn konstig anledning...Igår var jag och kollade på House of Lola kläder, mycket fint fanns det MEN jag är fortfarande MYCKET mer förtjust i Lingon & blåbär...bättre kvalitet och BILLIGARE...ett par swettisbyxor på Lola kostade 340kr!!!! HELT sanslöst! MeandI är dyrt tycker jag med sina swettisbyxor som kostar 240kr!!!...HUTLÖST! L&B:s kostar 180kr och är bättre i kvaliteten...
På torsdag får jag se L&B:s sommar kollektion...ser fram emot det...:) Hoppas bara det finns fler som är intresserade...då L&B värdinnekompensation INTE bara har och göra med hur många gäster man har utan den avgörs av försäljningen...:)
Sådde paprika, chili, tomat och physalis i helgen...planterade om penseérna i större krukor...hoppas på bättre sommar i år så det blir mer med alla växter...ska ta och platera om alla perlargoner i veckan och klippa ner dem och ta sticklingar också...har börjat väcka dem lite med vatten för ett par veckor sedan...:) LÄNGTAR till våren!

Nu skala potatis...BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0