Ledig dag...

Så skönt med lite sovmorgon!
I måndags kväll gick mercan sönder...jag hade vinterdäck på min bil och hundkojan stod i Söderfors, Erich hade lastbil hem...I går skulle jag till jobbet...??? Hur? Jo, Erich körde barnen till dagis i lastbilen och jag cyklade till jobbet med kärra på släp...:) Sedan cyklade jag till Tobo och hämtade barnen och cyklade hem...så mycket motion har väl jag inte fått på evigheter...:)
Idag tog jag min pålitliga lilla Postis Per bil och åkte till Tierp och Dannes däck...nya sommardäck stod på inköpslistan! Handlade på konsum och åkte hem...Adrian somnade i bilen och sover fortfarande...blir kyckling ben till middag enligt önskemål av Meja...
Nu ska jag koka lite kaffe...Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0