Semester...

Har tagit ett par dagar semester...sååå skönt med sovmorgon...:) Jag ska imorgon ägna dagen helt åt hus och trädgård, om det nu inte blir regn och tråkväder...så håll tummarna för att vädergudarna är snälla...:)
Försökte att få lite kaffe på eftermiddagen idag...men det var ingen som hade tid med mig...:( Nåja, man fick väl koka lite kaffe i sin ensamhet och sitta här på verandan med laptopen i knät och glo lite på nätet...inte så jätte hemskt tråkigt det heller.
Idag blir det korvgryta till middag, förut var det alltid korvstroganoff men jag har ledsnat på det och kör praktiska Allt i ett korvgrytor istället...:)
Nu ska jag ringa min distrubutör, telefontid...
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0