Bakning...

...gårdagen bestod av bakning...Meja hade sååååå tråkigt som hon själv utryckte det...så medans Adrian sov fick hon hjälpa mig att baka lite...




Chokladkakor i snäckform och en sockerkaka i form av ett hjärta...Meja valde formar...:)

Sambon är på kurs idag...likaså på tis, ons OCH torsdag...Jag är ledig imorgon också sedan jobbar jag onsdag tom söndag...Så idag och imorgon står det tvättning och städning på mitt schema...Tur att tvättmaskinen sköter sig själv...:) nästan iaf...

Botarbograbbarna och deras mami har varit här på lunch/fika idag...så nu sover min lilleman efter att ha härjat av sig lite, Meja vilar framför en film...

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0